dimarts, 25 d’octubre de 2011

Seré más freak que el coordinador TIC.

Em passe una estoneta pel meu bloc. A aquest ritme de publicació, 1 post cada 2 o tres mesos, no arribaré a ser un blocaire com cal; però, tant em dona. Hi ha altres llocs on procrastinar, que és una paraula que m'agrada molt.

El cas és que aquest trimestre  s'han celebrat  a Granada el congrés Escuela 2.0 i  el congrés EDUCARED, que ha tingut una fase presencial a Madrid i una fase online internacional. Jo em vaig inscriure per estar assabentat però la veritat és que només he participat en un fòrum de discussió.

A la fase presencial tingueren temps de discutir i de divertir-se com en qualsevol altra reunió de frikis.

Si s'adoneu, som ensenyants que ens agrada el que fem, que tots els assistents probablement tinguen punts per dalt del cap per justificar les hores de formació requerida per cobrar els sexennis al nostre salari.
Que, per si no ho sabeu, hi ha companys que ixen al vídeo, que no necessiten justificar els sexennis perquè treballen a col·legis concertats en que no se quin reconeixement tindran, però que estan allí perquè son bons professors i volen estar. (Últimament sembla que amb els problemes de l'ensenyament públic hi haguera una guerra entre professors de la pública i de la privada. Més bé és entre professors de la pública i les administracions que potencien la privatització a base de degradar voluntàriament la qualitat de l'ensenyament públic amb retalls de recursos)

Com dic, jo no he estat, però m'hagera agradat estar. Us deixe els vídeos per a que els compareu, si voleu.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada