diumenge, 26 de juny de 2011

Final de curs

Estic temptat a publicar la memòria de final de curs, que per altra part podeu demanar a la direcció del centre, ja que per llei és pública. Però no, no pense dir que  els tercer d'ESO d'enguany han segut horribles o jo no he sabut fer-me amb ells.

Com que només s'han de dir les coses boniques, vaig a dir que m'ho he passat molt bé en 2n d'ESO, els del A han sigut molt bons alumnes, però el meu cor s'en va cap al 2n C que "con sus más y sus menos" han sigut una bona tutoria. Espere que s'ho passeu molt bé aquest estiu i que  els que teniu feina la feu per a passar de curs sense pendents.

A banda d'això he obert aquesta entrada per a posar aquest núvol d'etiquetes de Novadors. crec que m'ho passaré molt bé en les jornades de Novadors d'enguany.


Wordle: VIII Jornades Novadors al CEFIRE de Sagunt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada