dimarts, 15 de juny de 2010

Perquè no vaig a participar al Portal Escolalliurex

Monsieur le Président
Je vous fais une lettre
Que vous lirez peut-être
Si vous avez le temps ...

El meu centre és  centre pilot del portal EscolaLliureX per la qual cosa, jo i tota la comunitat educativa (professors i alumnes; pares no) tenim assignat un compte i una contrasenya.

Al llarg d'aquesta setmana he configurat el meu perfil i he fet proves, però al final he esborrat  tota la informació i només queda una foto.

Al llarg d'aquest mes, amb la problemàtica de la retallada de sou dels funcionaris he llegit algun bloc que no puc citar, he buscat i no ho trobe, venia a dir que l'estatut de funcionari era una assegurança del servei públic en un estat democràtic, el fet de que el nostre lloc de treball no perille ens fa independents del poder polític.

Institucionalment respecte  el càrrec de President de la Generalitat Valenciana i el de Conseller d'Educació però no els vote.

El fet de que qualsevol alumne o pares d'alumne, per veure la meua informació personal, haja de passar prèviament per una pàgina amb les fotos del President de la Generalitat i el Conseller d'Educació, fent el que jo considere propaganda política, m'ha fet prendre la decisió de no participar en aquesta plataforma educativa.

Continuaré intentant que els meus alumnes aconseguisquen  la competència tecnològica per altres bandes.









       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada