dilluns, 18 de gener de 2010

M'estic relaxant ara i ja es molt de nit

Tinc el blog abandonat, acabe de fer una ullada pels llocs que acostume a visitar i m'han provocat a escriure.

Hui ha vingut Ana Ovando al nostre centre a fer la seua ponència dins del nostre projecte de formació en centres. Li ho he agraït personalment, però toca agrair-li-ho públicament.
Ana i jo no ens coneixíem de res, s'hem vist la cara hui per primera vegada, però considere que estàvem treballant junts des de que li vaig proposar que vinguera i ella va acceptar. Això és la màgia d'internet; gent amb les mateixes inquietud, en aquest cas per l'ensenyament, treballen juntes sense estar-lo físicament, i que dure. Salut a tots.
Moltes gràcies a Ana i a la resta dels ponents que vindran en les properes sessions.

1 comentari:

  1. Ha sido un placer estar por ahí, Pedro, hemos disfrutado y aprendido un poquito entre todos. Mi agradecimiento va para ti, por haber pensado en mí sin conocerme (que ya es una apuesta fuerte) y para el resto de compañeros que han participado con entusiasmo en todo lo que les he propuesto.
    Nos seguimos leyendo ;-)

    ResponElimina