dilluns, 19 d’octubre de 2009

segona sessió del projecte de formació en centres

La veritat és que no sabía fins on podíem arribar, mai ho saps. Tampoc saps on et portarà la vida.
Fa al voltant d'un any era un usuari prou mediocre de la tecnologia, vaig trobar la redbiogeo per recomanació de Francesc Penyalver, del Cefire de Sagunt. A la redbiogeo vaig trobar molts companys dels quals he après molt, Manuel com a cap/administrador, però a la resta dels companys també els dec els meus agraïments.
Desprès de diferents trobades amb els companys de la red i l'assistència al fòrum de novadors, al mes de Juliol, em trobe amb el compromís de coordinar el projecte de formació en centres del meu institut, i em trobe bé.
Crec que si tot l'equip educatiu augmenta les seues competències bàsiques en tecnologia de la informació i la comunicació podrem donar un millor servei a l'escola pública.
Per si ho llig algun gestor, Ho fem perquè volem, perquè ens agrada aprendre, no ens paguen per això, però no ens importa. Estem contents.
Un record per a Adrià Benet que em va dir: "Tu has aprés d'algú, agafa a un altre i ensenya'l" (blogfessors en tamdem, no deixeu de llegir l'enllaç)

2 comentaris:

  1. Just aquest és l'esperit que fa PROFESSIONALS.... la idea de blogfessors en tamdem busca la infecció vírica de les competències TIC entre els mestres.... felicitats per la iniciativa i sort.

    ResponElimina
  2. Felicitats per al iniciativa. Les competències en TIC tenen que "contagiar-se" de forma vírica entre els docents, aquesta és la idea de blogfessors en tamdem.

    Una abraçada.

    ResponElimina