dimecres, 4 de març de 2009

gradients atmosfèrics

procés adiabàtic: procés físic en el qual no hi ha intercanvi d'energia amb el medi. Encara que no veiem límits, l'aire és poc conductor de calor, per tant una massa d'aire que ascendeix no intercanvia calor amb l'aire dels costats.
M'ho pense millor i ho faig en un pdf per a que pugueu descarregar-lo. Estarà als disc virtual. Baix del tot.
Aquest matí m'he confós entre GAS i GAH, jo volia parlar del sec però deia humit, jo sabia que havia de ser -1ºC i Enzo m'ha corregit segons el llibre i jo no ho he comprovat, al final per a que m'isquera un exemple de estabilitat necessitava temperatures massa altes en les capes altes de l'atmosfera, cosa dificil. És evident que era un d'eixos dies en que te fies de que t'ho saps però desprès resulta que no del tot.

2 comentaris:

  1. Pedro ja es hora de fer-li altra foto a Pedrito que s'ha fet molt major ja, te hasta pincetes i tot xD

    ResponElimina
  2. pedritooo soc carla,, aii com no sapigues qi soc ehh ,, ueno cm t va el taller,, molta faena,,¿? ueno molt interesant el blog. iio x lo menos mostre interes..q teu pases bbb

    ResponElimina